VITAMÍNOVÁ BOMBA ALEBO KEĎ NEMUSÍM RÁTAŤ KALÓRIE

In Zdravo a chutne
Scroll this

Toto jedlo som schopná jesť každý boží deň. V rámci raňajok a denného ranného rituálu sa mi toto papanie tak silno dostalo pod kožu, že bez neho to proste nie je ono. Milujem sladké raňajky, naviac musia byť zdravé a energeticky pre mňa vysoko v pluse, aby som o hodinu dve niekde neňúrala po zbytočných maškrtách.

Takže čo všetko som schopná tam nastrkať?:)
Potrebujem minimálne toto:

  • 1 biely plnotučný jogurt
  • 1 lyžičku medu
  • cca 10-15 ks namočených (najlepšie na noc) vlašských orechov (polovičky)
  • 3 lyžice špaldových vločiek (môžeš nahradiť ovsennými, ale špaldové sú lepšie, treba ich preliať horúcou vodou, aby zmäkli a boli hneď jedenia schopné)
  • 1 lyžica Chia semiačka
  • nejaké bobuľové alebo lesné ovocie

A teraz kratučký postup:)

Do misky si dám vločky, zalejem horúcou vodou, premiešam a scedím cez sitko. Vločky dám späť do misky, na to jogurt, medík a zamiešať. Pridám chia semienka a orechy, zamiešam. Do malého kastrólika (hrnca) si dám ovocie a minútku povarím, až je z neho horúce ovocie. To je fakt šmakózna mňamka:) …skvelé aj na zmrzlinu, palacinky alebo lievance (tiež si ich robím v zdravej variante). Ovocie dám na vrch a mňaaaaam.

PS: Horúce ovocie niekedy nahradím napr. aj odblaneným grepom, teda len čisto tú dužinu, alebo kiwi. Výborné ale aj zdravé je hlavne kyselkavé ovocie. Áno, aj banán sa dá, ale to už je na mňa veľmi sladké a zbytočne veľa kalorií, ktoré nestihnem spáliť. Zásoby si robiť nepotrebujem:)

Ak sa ti moje raňajky páčia, skús si ich pripraviť pre seba. Sú fakt výborné a sýte. Dobrú chuť! 🙂

Páčil sa ti receptík? Zdieľaj, podeľ sa s kamoškami. My ženy milujeme sladké, veľa a hlavne čo najčastejšie. A ak je to aj zdravé a málo kalorické, pecka! ĎAKUJEM, že myslíš aj na iných ❤️💞❤️

Pridaj komentár

%d blogerom sa páči toto: